zondag 22 mei 2011

:3e feedback

:eigenlijk geen verbetering tov het vorige prototype; als ik er niet direct uitkom zal ik beter een ander idee uitwerken (met lucht in een halfopen systeem werken is vrij moeilijk omdat àlles zo luchtdicht mogelijk moet zijn)

:het allerbelangrijkste: je moet nog steeds je handen gebruiken om de peer te bedienen (zoals je wel weet uit de labo’s)

:ze hangt nog inderdaad nog steeds buiten je schoen (best werken met een verlengstuk als ik er dan toch mee doorga en het eventueel op de tip van je schoen plaatsen) en je evenwicht zit ook nog niet goed

--------------------------------------------------------------------------------------------------

:ik heb het moeilijk om er vanaf te stappen, om het los te laten omdat ik nog steeds geloof dat het een goed werkend iets is; ik moet echter ook wel toegeven dat dit prototype niet verschillend is van het vorige en dat ik dus even ver sta

:dus zal ik het verlengen en het peertje van de grond weghalen door het op de tip van de schoen te monteren & het via een fietspompslangetje/plastic leidingetje te verbinden met het zwembandje onder de hiel

:de peer ga ik veranderen zodat ie zich steeds vanzelf kan opblazen (en dus niet langer met 2 vingers moet knijpen op het ventiel) en je enkel de voet hoeft te gebruiken om het zwembandje op te pompen; dan zit er nog het probleem met het luchtuitlaatventiel ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Idea? gooi't i/d groep!! =0)